Logo
dirzai
FUNKCINIAI DIRŽAImore_vert
FUNKCINIAI DIRŽAIclose
Treneris: Jūratė

Tai aukštesnio intensyvumo bendro fizinio pasiruošimo treniruotė su pakabinamais diržais, kurios metu atliekami įvairūs jėgos pratimai, pasitelkiant tik savo kūno svorį. Su funkciniais diržais gali sportuoti ir daryti visus pratimus taip, kaip ir užsiėmimuose su jėgos treniruokliais. Šios treniruotės nauda: greitas ir efektyvus viso kūno treniravimas, giliųjų raumenų vystymas, riebalinio audinio sluoksnio mažinimas. Tinka bet kokios fizinės parengties, kūno kompleksijos ir bet kokio amžiaus žmonėms, nes treniruotės apkrovą ir tempą kiekvienas gali pasirinkti pagal savo pajėgumus. Rekomenduojama mažai judantiems ar sėdimą darbą dirbantiems žmonėms.

fdance
FITNESS DANCEmore_vert
FITNESS DANCEclose
Treneris: Erika

Šiose treniruotėse susijungia šokis ir sportas. Treniruočių metu mokysimės nesudėtingų choreografijų, tad šokio patirtis nėra būtina. Treniruotė susideda iš apšilimo, šokių, sporto bei tempimo pratimų. Trenerė garantuoja, jog treniruočių metu išliesite daug prakaito, bet išeisite geresnės nuotaikos. Kadangi Erika mėgsta kūrybinius iššūkius, šokiams muziką galėsite išsirinkti ir patys.

Kangoo jumps
KANGOO JUMPSmore_vert
KANGOO JUMPSclose
Treneris: Vitalij

Tai užsiėmimai su specialiais šokinėjimo batais, padedantys treniruoti širdį, numesti svorio, pasikrauti energija, vystoma pusiausvyra ir koordinacija, lavinama ištvermė. Su Kangoo Jumps dirba visos raumenų grupės, per valandą paprastai sudeginama apie 1000 kalorijų. Specialios konstrukcijos batai padeda apsaugoti stuburą nuo traumų bei sumažina apkrovą kelių sąnariams net 80%.

Registracija
Rato treniruotė
INTERVALINĖ TRENIRUOTĖmore_vert
INTERVALINĖ TRENIRUOTĖclose
Treneris: Jūratė

Tai gana aukšto intensyvumo intervalinė treniruotė, kurios metu pratimai atliekami intervalais - tiek su savo kūno svoriu, tiek ir naudojant įvairų inventorių. Tai jėgos ir ištvermės treniruotė, kurios metu dirba visi kūno raumenys, stiprinama širdies ir kraujagyslių sistema. Jeigu iš treniruotės tikiesi greito ir efektyvaus kalorijų deginimo, ištvermės didinimo, raumenų stiprėjimo ir puikios nuotaikos – išbandyk šią treniruotę.

Funkcinė treniruotė
FUNKCINĖ TRENIRUOTĖmore_vert
FUNKCINĖ TRENIRUOTĖclose
Treneris: Rusnė

Tai vidutinio intensyvumo treniruotė, kurios metu vystoma žmogaus jėga, lankstumas, koordinacija, balansas, ištvermė. Čia mažai izoliuotų pratimų, nes kūnas daugiausiai treniruojamas kaip vieninga sistema, atliekami funkciniai pratimai, lavinantys kasdieniame gyvenime atliekamus judesius, pvz., svorio kėlimą, lipimą laiptais, siekimą aukštyn ir kt. Skirtingose programose atliekami įvairaus pobūdžio pratimai, dirbama ir su savo kūno svoriu, ir su papildomomis priemonėmis: svareliais, gumomis, kamuoliais, stepais. Pratimus paprasta palengvinti ar pasunkinti, todėl treniruotę gali lankyti skirtingo fizinio pasirengimo žmonės.

Kalanetika
KALANETIKAmore_vert
KALANETIKAclose
Treneris: Dalia

Tai žemo intensyvumo treniruotė, tinkanti įvairaus amžiaus žmonėms, o ypatingai tiems, kurie nemėgsta sudėtingų choreografijų, tikslo pataikyti į ritmą ar lieti prakaitą treniruoklių salėje. Treniruotę sudaro raumenų tempimo bei stiprinimo pratimai, atliekami pulsuojant labai maža amplitude. Kalanetikos treniruotės stiprina raumenis, padeda išlaikyti greičiausiai prarandamą žmogaus kūno savybę – lankstumą, bei teigiamai veikia emocinę pusiausvyrą.

manksta
KINEZITERAPINĖ MANKŠTAmore_vert
KINEZITERAPINĖ MANKŠTAclose
Treneris: Solveiga

Kineziterapinė mankšta skirta tiems, kurie kenčia nuo sėslaus gyvenimo būdo sukeltų pasekmių – jaučia įtampą ir skausmus pečiuose, nugaroje, pastebi, kad sumažėjo lankstumas, sunkiai bepastovi ant vienos kojos… Mankštoje pagrindinis dėmesys skiriamas probleminėms raumenų grupėms – stiprinamos silpnesnės, atpalaiduojamos linkusios įsitempti. Nemažai dėmesio skiriame atgauti (palaikyti) optimalią laikyseną – stipriname kūno šerdies raumenis, didiname giliųjų raumenų jėgą ir ištvermę. Siekdami funkcionalaus kūno, atliekame mobilumą didinačius ir pusiausvyrą gerinančius pratimus.

Joga
JOGAmore_vert
JOGAclose
Treneris: Vilma

Skirk laiko sau - pramankštink sustingusį kūną, nuramink skubantį protą. Tiek pakanka, kad apdovanotum save gera savijauta ir sveikata. Jogos praktikos padeda tapti fiziškai stipresniems ir lankstesniems, kovoti su stresu, atpalaiduoti, atgaivinti ir geriau sutelkti protą, surasti harmoniją su savimi ir aplinkiniu pasauliu, pažadinti savo dvasinę prigimtį, saugotis ligų ir tolinti senatvę. Užsiėmimo trukmė 1,5 val.

Nirvana
NIRVANA FITNESSmore_vert
NIRVANA FITNESSclose
Treneris: Jolanta

Nirvana Fitness treniruotės apjungia efektyviausius jogos ir pilateso judesius, ritmingą gilų diafragminį kvėpavimą, atpalaiduojančią Chillout stiliaus muziką, binaurinius ritmus ir Teta bangas. Šis derinys veikia labai efektyviai: nuramina protą, pripildo kūną deguonimi, suaktyvina medžiagų apykaitą, dėl to tampame energingesni, stiprėja imunitetas, pamažu tirpsta riebalai ir formuojasi dailus raumenynas, gerėja laikysena, o teisingas kvėpavimas tampa kasdieniu įpročiu. Treniruotės tinka bet kokio fizinio pasirengimo žmonėms, tik svarbu bent 2 kartus per savaitę treniruotis.

Karatė vaikams
VAIKŲ KARATĖmore_vert
KARATĖclose
Treneris: Sergej

Užsiėmimai 6-12 metų vaikams. Vaikų užsiėmimų programoje: Fudokan karatė pradmenys, koncentraciją ir drausmę lavinantys pratimai, taisyklingos laikysenos profilaktika, judrumo žaidimai. Vaikai ruošiami pradiniam kvalifikaciniam laipsniui, dalyvauja varžybose. Būtina medicininė pažyma apie sveikatos būklę. Pasirašoma lankytojo sutartis.>

Karatė vaikams
VAIKŲ IR JAUNIMO AIKIDOmore_vert
AIKIDOclose
Treneris: Algis

Japonų kovos meno Aikido treniruotės skirtos tiems, kurie ieško ir bando suderinti tiek fizinį lavėjimą, tiek žmogiškųjų vertybių puoselėjimą. AI – harmonija (meilė), KI – energija, DO – kelias, tai yra Taikos kelias. Aikido nėra sportas, jame nėra varžybų, nes didžiausia pergalė žmogui yra ta, kurią pasiekia savyje, prieš save patį. Tad šis kovos menas tinka įvairaus amžiaus žmonėms, nepriklausomai nuo fizinio pasirengimo lygio.

Gimnastika vaikams
VAIKŲ GIMNASTIKAmore_vert
VAIKŲ GIMNASTIKAclose
Trenerė: Greta

Gimnastika padeda koreguoti vaiko laikyseną, koordinaciją ir pusiausvyrą. Užsiimant gimnastika darniai vystosi visi kūno raumenys, didėja sąnarių lankstumas, tobulinama pusiausvyra, išmokstama valdyti kūno judesius. Ugdomi ryžtingumas ir ištvermė. Į gimnastikos grupes priimami vaikai nuo 6 metų.

sportiniai
SPORTINIAI ŠOKIAI VAIKAMSmore_vert
SPORTINIAI ŠOKIAI VAIKAMS IR PAAUGLIAMSclose
Trenerė: Justina

Tai puiki meno ir sporto išraiška vaikui. Lavinama korektiška laikysena, gražios pėdos, pojūtis muzikai ir saviraiškai. Amžiaus grupės: 5-7 m. naujokai, 7-10 m., 8-11 m. pažengę, 10-13 m. pažengę. Šokiai MAŽYLIAMS 3-6 m.

sportiniai
GATVĖS ŠOKIAI VAIKAMS IR PAAUGLIAMSmore_vert
GATVĖS ŠOKIAI VAIKAMS IR PAAUGLIAMSclose
Trenerė: Erika

Gatvės šokių pamokose su Erika mokysitės bazinių šokių žingsnių ir įvairių choreografijų. Trenerės pagrindinis tikslas - mokinių gebėjimas atsipalaiduoti, labiau pasitikėti savimi bei mokėti ištransliuoti savo mintis bei emocijas per judesį. Pamokų metu mokiniai ruošis dalyvauti šokių konkursuose.

Solo Latino
SOLO LATINOmore_vert
SOLO LATINOclose
Treneris: Jurgita

Ar Lotynų Amerikos šokiai šokami tik poroje? Nebūtinai ! Tam, kad išmoktum judėti kaip Latino šokėjas, visai nebūtina turėti porą - pakanka tavo noro šokti. Solo Latino pamokose nuo pačių pagrindų išmoksi šokti niekada iš mados neišeinančius Lotynų Amerikos šokius - salsą, bačiatą, sambą, rumbą, džaivą, čia čia čia.

Grįžti į viršų